11 oktober 2014

Nytt bohag

De senaste dagarna har jag plockat ur en fullproppad bil med saker från ett 60-tals hem.
Det är mycket att sortera och butikens förvaringsytor är inte så stora så det är inte så lätt att få plats med allt, men fort hittar också många saker ett nytt hem.


Jag brukar dela upp sakerna och fotografera till vår FB-sida och Instagram. Det här är ett väldigt smidigt sätt att presentera lite fler saker på en gång än att fotografera allt skilt för sig och sätta in i webshopen vilket är oerhört tidskrävande. Det här är också att måla fram en viss sorts känsla.


In i alla kappsäckar och lådor brukar vi sätta småsakerna och de blir sällan fotograferade varken för webshopen eller på en större bild där de ändå inte syns. Nu har vi till exempel en hel del plåtprodukter och många gamla glasburkar i butiken. Vi har öppet året om, tisdagar kl. 14-19 och lördagar 10-14, välkommen att titta in!

7 kommentarer:

Cat sa...

Men, vilken skattkista. Nu önskar jag ju att jag bodde lite närmare, eller att ni fanns närmare mig ;-)
Ha de gott. Catarina

M.B sa...

Hur mycket kostar gungstolen? :)

Lantliga drömmar sa...

Åh, vilka grejer! Kommer snart dit och hoppas en del finns kvar åtminstone!

Anonym sa...

Kyrkstapeln blev ett fint torn på butiken:)
- Joanna

Lundagård sa...

M.B. den kostar 90 euro, är en barnmodell i gott skick.

Jessica sa...

Är skänken uppe till höger på första bilden i gott skick? Och vad kostar den?

Lundagård sa...

Jessica: skänken såldes nästan genast och finns alltså inte kvar. Hoppas du hittar en liknande!

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP