13 januari 2014

60-tals fynd

Det är rätt så länge sedan jag visat bilder på loppisfynd och faktiskt är det också rätt så länge sedan jag aktivt gått på loppis. Däremot finns det massor av loppisfynd som jag aldrig visat på bild, här är en möbelhög fotograferad någon gång under hösten. Det översta postsorteringsfacket köptes på loppis i somras. Lådan under är ett gammalt inköp och bordet är faktiskt sålt. Vi försöker rensa bort lite möbler hela tiden, allt får inte plats då man hela tiden hittar något nytt. Man behöver skapa en någorlunda jämn rörelse i möbelflödet så man inte får känslan av att man bor i ett förråd.


Det här skrivbordet av liten modell passar bra som barnskrivbord, det köptes på loppis i Jakobstad. Stolen köpte min arbetskompanjon Mia åt mig på ett loppis för att hon tidigare sett mig bjuda på samma modell när den auktionerades ut på en auktion. Någon form av snygga etiketter har vi ännu planerat att sätta på lådorna.

2 kommentarer:

Fru F sa...

Jätte fint som vanligt. Om ni planerar att sälja postsorteringsfacket har ni en köpare här!

Johanna sa...

Så charmigt och personligt, som vanligt!

God fortsättning på det nya året och hoppas att du och din stora fina familj har det bra!

Kram Johanna som alltid kikar in till dig:)

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP